Monday, October 3, 2011

AKU, TINAJU DAN KLKU

Kira-kira 6 tahun lalu aku memulakan langkah sebagai órang teater'.. Dan mungkin sudah tertulis aku akan bersama STEFANI.. dan sehingga ke hari ini aku masih bersama tinaju di sanggar ini.. Sedang aku menulis ini adalah hari kedua pementasan Teater Kapsul "KL-Ku" di Stor Teater DBP, KL. Ini juga pementasan ke-6 aku bersama STEFANI juga pementasan pertama selepas berehat selama hampir 3 tahun sejak Teater Malam 7 Drama 7 Duri pada 2008.. Kenapa aku kembali berteater? Di "KL-Ku" ada jawapannya.. Ada harga yang tidak ternilai di dalam naskah ini.. Terima kasih kepada kalian yg senantiasa memberi sokongan dan percaya pada keikhlasan kami berkarya.. Biarlah mereka dan anda yang mengulas hasilnya.. Kami sekadar menghidangkan.. :)

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0929&pub=Utusan_Malaysia&sec=Hiburan&pg=hi_05.htm

http://www.mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=/2011/9/28/mstar_hiburan/20110927163437&sec=mstar_hiburan

http://www.thesundaily.my/news/160488

"Korang mesti cakap yang Stefani punya teater agak cikai lah tapi korang yang tak pernah pergi tengok teater dari Stefani ni aku sarankan supaya korang cuba pergi tengok teater dari Stefani ini. Memang tempat yang diadakan tidak segah di Istana Budaya tapi isi yang tersirat di dalam teater yang dilahirkan oleh Stefani pasti tidak mencurigakan sebab apa aku cakap macam tu sebabnya....."- aku dengan duniaku http://www.daydeck86.com/2011/10/teater-kapsul-kl-ku.html

my lovely groovy dancing girl